loading...
amir tataloo fans
sina بازدید : 45 جمعه 27 تیر 1393 نظرات (0)

اینم حرفای عمو تتل در این باره : 

دلگيرم از مردمِ اين شهر كه هر چيزي رو بهم بستن اما هيچوقت حتى فكر اين رو هم نكردن كه آيا واقعاً ميشه بدونِ داشتن دلى پاک و يارىِ خداوند اثرى مثل " خونه خوبه " ساخت !! آيا همه اونايى كه با " بذار تو حالِ خودم باشم " تو حال خودشون بودن ، لحظه اى انرژى منفى حس كردن ؟؟؟ آيا همه اونايى كه با " با تو " گريه كردن با احساساتِ يه آدم كثيف گريه كردن !!!؟؟ من اين روزها از اين عكس هايى كه بَرام درست ميكنيد دلگيرم !!! بالاخره من " دستمال " هستم يا شيطان پرست ؟!؟ اينو لااقل معلوم كنيد !!!انقدر گفتين دستمال كه آلبوم داره مياد بيرون كه !!! ما كه مجوز نگرفتيم پس ديگه چه مرگتونه ؟؟؟ اون نگرفت الان باز برگشتيم سر پله اول شيطان پرستى !!!! بابا لعنت خدا بر اون شيطان مگه يه شيطان پرست ميگه شبِ قدر برام دعا كنيد آخه ؟؟؟ يكم تو اين شبا خودتون رو درست كنيد و واقعا ببينيد كه من چه بدى در حقتون كردم و واقعا چى از جونم ميخواين ؟؟!

http://www.aparat.com/v/g106J اینم لینک این ویدیو کاملا جعلی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 44
  • بازدید کلی : 1,353