loading...
amir tataloo fans
sina بازدید : 26 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

امروز ساعت 16 آهنگ زمین مال ما نیست از آلبوم من میاد بیرون ان شاء الله برای دانلود در همین وبلاگ میزارم. با تشکر

Photo: ‎فردا يعنى امروز ساعت ١٦ موزيکِ " زمين مال ما نيست " مياد بيرون !! راستش من قبل از اين خودم گياه خوار ها رو مسخره ميكردم اما خودم الآن نزديکِ یک هفتس كه گياه خوار شدم !!!! چون بعد از اين آهنگ واقعا فهميدم كه موجودات حقِ زندگى دارند !! ميتونيد از اين به بعد منو وجترينا صدا كنيد :))) عشق منيد ، عشوه گرين <3 شب بخیر‎

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 1,352